Auteur Topic: Wanneer vind een meisje, mij leuk??  (gelezen 4670 keer)

Offline AnonymusTopic starter

• Meester-gezel
  • Geslacht: Man
  • Leeftijd : 21
    Nederland
Wanneer vind een meisje, mij leuk??
« Gepost op: 03 sep 2010, 07:27:47 »
Beste leden,

Een vraag:

Ik ben 17, bijna 18 en heb veek geMSN'ed met een meisje van 20 die ik wel aardig vond. We hebben het over alles gehad, ze zei de volgende dingen tussen het gesprek door, wat mij het gevoel gaf dat ze me wel leuk vond...

hvj
ik vind jou ook wel leuk
heey hoestie sgat xx
ik wil jou hier in mijn bed

Deze reacties kwamen later onder het msnen. Veel complimentjes en die dingen hierboven zei ze al best wel vaak.Toen ik zei, tussen jou en mij zal het miss niet zoveel worden, want jij bent 3 jaar ouder als mij. Toen zei ze ik kan best een relatie met jou hebben hoor, mijn zusje is 16 en gaat met een jongen van 21.

Maar gisteren, na zo'n lang gesprek, zei ik, ik moet gaan hoor, toen zei ze: nooo  xx  :(, maar ja ik moest gaan dus, zei ik Ik zie je later, hvj(omdat ze dat een dag terug ook tegen mij zei. Maar toen zei ze:"ik hou niet van je" toen zei ik, "okee" vervolgens zei ze "sorry" dus dat klonk erg serieus, ik vind het wel jammer, maarja moet tog door.

Nu vraag ik me af: Hoe weet ik nu of een meisje mij leuk vind, wat moet ze dan al niet zeggen?
(reageren op mijn verhaal, vind ik ook leuk als je dat doet ;))

GRT,

Anonymus
Could you get me some coffee?

Offline Kleine

• Meester
  • BelgiĆ«
Re: Wanneer vind een meisje, mij leuk??
« Reactie #1 Gepost op: 03 sep 2010, 07:53:35 »
Ik denk dat, wanneer ze letterlijk zeggen (neertypen) dat ze je wel leuk vinden. Dat ze dat wel zal doen? Niet?

In ieder geval. Ken je haar ook irl?

Groeten,

De te vaak met msn geconfronteerde,

Kleine

Offline Dvolba

• Gezel
  • Leeftijd : 25
« Reactie #2 Gepost op: 03 sep 2010, 16:14:03 »
Mijn ervaring is dat meisjes niet zo heel erg veel op de detais letten als ze praten. Het geven van subtiele hints is meer iets van mannen. Toch verteld het wel iets over hoe ze over je denken. Een enkele gesmsnde kus zegt dus niks. Maar als het regelmatig voorkomt betekend het wel iets.

Daarnaast kan ze je ook gewoon een beetje aan het teasen zijn. Dat ze hvj naar jou typt. En zegt dat het niet zo is als jij het typt.

Volgens mij ziet ze je wel zitten maar daar kom je natuurlijk alleen maar achter als je wat met haar afspreekt. Mijn advies, verwacht er niet te veel van maar probeer lekker luchtig met haar af te spreken.

succes ermee

Ps ik had een relatie met een meisje van drie jaar ouder en dat werkte prima  :veryhappy:
Hope is the first step on the road to disappointment.

• Meester-gezel
    Nederland
« Reactie #3 Gepost op: 03 sep 2010, 17:13:11 »
Thx voor jullie reacties, ja we hebben wat bijgepraat, ze vond me eigenlijk nog wat jong inderdaad, heb ook nog geen ervaring met sex, etc. Maar ik heb doorgezet en gevraagd, of ze een date wilde, eerst zei ze weenie, later zei ze, later missgien over een jaar. Maar ben bang dat ze dan al een vriend heb, maarja ik hoop van niet. Ik zie het vanzelf wel. Ik kan haar egt niet uit men hoofd krijgen. Ik blijf aan haar denken, en nee ik heb haar niet eens in irl gezien, gewoon een foto. Ik woon ook in zuid-holland en zij in groningen, maarja wat maakt het ook uit.
Daarnaast, ze zegt heelveel xxx, en ze vind me leuk, vooral heel lief, en ik overlaad haar altijd met complimentjes, ik probeer haar een beetje op haar gemak te voelen als ze met mij praat. Over sex hebben we het al gehad, en zij begon daarover, ze vind het praten daarover heel leuk, merk ik. We Houden van hetzelfde eten, ze woont nog thuis, we zijn allebei opgegroeit in een christelijke protestantse omgeving, dus is wel een kans bij, hoop ik. Ik zie het nu nog positief in, en anders ga ik opzoek naar een ander. Maar voorlopig blijf ik haar aanhangen. Ze merkte onder het praten dat ik eigenlijk nog wel wat jong ben ingesteld, maar dit kan zo veranderen toch??

grt

Anonymus

Offline mrtn85

• Meester
  • Leeftijd : 28
« Reactie #4 Gepost op: 03 sep 2010, 17:26:24 »
Als ze zegt dat ze pas over een jaar wil daten vraag ik me af hoe serieus zij het allemaal ziet.
The foolish man seeks happiness in the distance, the wise grows it under his feet.

• Meester-gezel
    Nederland
« Reactie #5 Gepost op: 03 sep 2010, 21:05:19 »
Ik ben er al achter, ze vind me gewoon leuk als msn vriendje, maar verder niet, dus. Ik ga daar ook niet verder achteraan, lijkt mij slim. Gewoon volwassen worden en een nieuw meisje zoeken. bedankt voor al jullie reacties. Iemand die vind dat ik er tog nog agter aan moet gaan, omdat ik nu nog steeds constant aan haar denk, plz post ng een reactie

grt

anonymus

Offline Marloes30

• Meester-gezel
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 03 sep 2010, 21:16:14 »
Ze vind je gewoon leuk als msn vriendje en meer niet, dus niet achter haar aan gaan.

Offline Kleine

• Meester
  • BelgiĆ«
« Reactie #7 Gepost op: 04 sep 2010, 08:29:57 »
Maak het niet te moeilijk. Leef je jonge leven. Dit is leuk op net internet. Maar verder kun je er weinig mee. Dus laten voor wat het is.

Groeten,

De geen zin in werken hebbende,

Kleine

• Meester-gezel
    Nederland
« Reactie #8 Gepost op: 04 sep 2010, 15:55:34 »
Ik dagt ook dat ze mij egt alleen als msn vriendje wil, maar ze doet egt een beetje raar, we hebben nog wat doorgepraat, en ze zei dat ze wel wat voor me voelt, maar als ik dit vraag:

zou je me op het moment beter willen leren kennen, of misgien later?

Dan zegt ze: hmm, weenie

Dan vraag ik: maar kan je me dan wel vertellen of er nog een kans is tussen jou en mij in jouw ogen?

En dan zegt zei weer:Ik weet het niet

Bijna op alles wat ik zeg zegt ze weet niet, ook vroeg ik:
Als je nix ziet zeg me het dan gewoon keihard, ik geef daar egt nix om, dat heb ik liever dan ik moet rond lopen met het gevoel, wil ze nu wat met mij ja(ooit) of nooit

En vervolgens zegt ze weer:weet niet

Er zit wat in de weg, ze heeft geen vriend. Maar er is iets wat erin de weg staat en ik heb het gevoel dat ze daar nix over kwijt wilt. Bepaalde dingen zoals, gaat het om mijn uiterlijk, toen zei ze: nee, het gevoel dat je naast een puber loopt, toen zei ze half. Dat is missgien waarom ze iets langer wil wachten.

En ik wil nog even wat verbeteren, van het vorige bericht, ze zei niet, ik wil je alleen als msn vriendje, maar ze zei: je bent mijn msn sgatje(maar vatte ik hetzelfde zo op)

Misschien enige tips?

Offline DarkRose

• Gezel
  • Wees jezelf er zijn al genoeg anderen! ;)
« Reactie #9 Gepost op: 04 sep 2010, 16:52:13 »
Ze is erg onduidelijk met alles dus, alsmaar ''weet ik niet''. Sorry, maar het ziet er echt niet naar uit dat ze dus meer wil. Ze zegt ook dat ze een jaar wil wachten. Nou, dan weet ik al niet wat er gaande is. Zoals Kleine ook al zei; maak het niet te moeilijk.

Je moet jezelf niet gek maken door haar. Of juist veel gevoelens krijgen.
Het is leuk voor zolang het duurt. Maar of hier dan ooit iets uitkomt?
Niet als zij steeds zo reageerd. Stay in reality, buddy.
You can break every bone in my body, but you can never break my soul!

• Meester-gezel
    Nederland
« Reactie #10 Gepost op: 04 sep 2010, 17:54:42 »
Aah thx, ja je hebt gelijk, ik ben al opzoek naar een nieuwe vriendin, je kan toch best opzoek gaan of moet je afwachten? Mij lijkt als man moet je ergens op af stappen, complimenteren en je mannelijkheid tonen, misschien af en toe een emotie tonen, maar wel de man blijven ey :)

Offline DarkRose

• Gezel
« Reactie #11 Gepost op: 04 sep 2010, 18:02:14 »
Uhmm, je kan wel opzoek gaan ja, maar voor mij ligt dat anders. Ik zoek nooit iemand, bij mij komt het altijd vanzelf. Met mijn huidige vriend dus ook. Maarja, daar heb je groot gelijk in! Blijf DE man! Dan kom je er zeker wel wat betreft de vrouwen. ;)

• Meester-gezel
    Nederland
« Reactie #12 Gepost op: 04 sep 2010, 18:16:29 »
 :sweatingbullets:
« Laatst bewerkt op: 11 sep 2010, 15:11:45 door Anonymus »

Offline DarkRose

• Gezel
« Reactie #13 Gepost op: 04 sep 2010, 22:36:29 »
Nee, maar dat is dan blijkbaar zo, dat ze niet veel voor jou voelde.
Maar jonge, wees blij, want dit klinkt allemaal wel erg vreemd...

Er zijn veel meer leuke meiden, en ook wel die bij je in de buurt wonen. ;)

• Meester-gezel
    Nederland
« Reactie #14 Gepost op: 06 sep 2010, 06:35:49 »
Ja je hebt gelijk, ik ben best wel blij dat ik eraf ben. Ik denk dat ik bleef aanhangen omdat ik er elke keer naar uit keek om te msnen als ik terug was. Ik vind dat ik wel leuk kan praten, drm ook vond ze me wss leuk om te msnen, en omdat ik de hele tijd complimentjes gaf, voelde ze zich speciaal bij mij. Maar ze heeft me in een zekere zin wel leren ontwikkelen. Nu weet ik, dat ik een meisje het gevoel kan geven dat ze zich speciaal voelt bij mij.

Maar ik zit nog met iets: Ik geef heel veel om de binnenkant van een meisje, en ze hoeft echt niet knap te zijn ofzo, maar ik wil wel dat ze mijn type, van uiterlijk heeft, waar ik op val. Is het dan raar dat ik een meisje (eigenlijk) om haar uiterlijk niet neem? Want echt serieus bij mij gaat het echt 10% om de buitenkant en de rest van binnen, maar ik wil wel graag dat ze mijn type is qua uiterlijk. Ik wil haar graag complimenten geven, maar als ze niet mijn type qua uiterlijk is, dan kan ik wel zeggen dat ik haar knap vind, maar als ik dat niet vind, dan lieg ik. En om te zeggen dat ze niet knap is, zou ik dat echt niet kunnen, en voor haar zou dat ook iets zijn wat ze heeeeeeelleeeemaaaaal niet leuk vindt.

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal