Auteur Topic: Wanneer vind een meisje, mij leuk??  (gelezen 4254 keer)

Offline qds

• Meester-gezel
  • Geslacht: Man
  • Leeftijd : 22
    Zuid-Limburg (Maastricht)
Re: Wanneer vind een meisje, mij leuk??
« Reactie #15 Gepost op: 09 sep 2010, 17:13:31 »
Ik heb het stukje meegelezen, dus ik val even binnen :)

Nou het is helemaal niet raar...dat je op binnenkant valt! Want ik ben precies hetzelfde. Naja nu heb ik dan toevallig n vriendin die zowel knap is van binnen als van buiten.... Maar als ik haar niet knap vond zou ik gewoon eerlijk zeggen dat ik haar innerlijk mooi vond , en dat haar uiterlijk verder niet toe doet. Eerlijkheid duurt het langst...

Maar ik geef je een tip... Ik heb mijn vriendin nu ook van online af en via msn leren kennen, en zowel 2 exen op de achtergrond.

Wat ik van meisjes merk (die ouder zijn) is dat ze wel naar innerlijk kijken, maar ook mentaal testen hoe je gedrag is... Kinderachtig gedrag tegenover een 20-jarige naja...dat gaat gewoon mis, je moet humor kunnen aanpassen op hun niveau... En dat is als 17-jarige vaak lastig. Zelfs voor mij nog... Wel ben ik volwassen als het erom gaat met praten met elkaar over alles...en ik weet nu wel onderhand het een en ander over relaties.

Maar, ik ben ook vaak voor de hand genomen en voorgelogen en voor de gek genomen.... Neem niet zomaar aan dat een meisje je leuk vind op msn!!! Pas als je 100% wederzijds alle aandacht terugkrijgt... Dat ze laat merken dat ze je leuk vind...! Het tegen je zegt! En niet met twijfel.... niet "kweenie" en niet "misschien" gewoon meteen die interesse tonen, als ze dat doet dan kan ze je leuk vinden... Althans, mijn huidige vriendin deed dat ook zo, en toen we elkaar ontmoetten ging de klik eigenlijk meteen verder :)

Maar meestal kijken meisjes even van is dat n leuke jongen of niet...tonen half interesse...dan laten ze je vallen als ze merken dat je niks bent...
Ik heb veel meisjes ontmoet eigenlijk al, en de helft vond mij niet leuk of niet zoals verwacht kwa karakter.

Online daten is soms moeilijk en onverwachts... Wel effectief om mensen te ontmoeten! dat wel! het kost alleen tijd...om de "juiste" te vinden... Iemand die ook hetzelfde kwa interesse toont aan jou zoals jij die aan haar toont.

Mja, iedereen kan complimentjes geven... maar uiteindelijk kun je makkelijk zien of ze echt interesse toont in je of niet, stelt ze ook vragen als je iets verteld? vraagt ze er naar door ? Is ze geinteresseerd in JOU? Dat zijn dingen waar je op kan letten...
Als ze kortaf reageert heb ik zelf al zoiets van bekijk het maar...

Misschien dat je nu wat wijzer bent :)
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal